Kosmetyki Organic Life - pierwsza opinia


Jakiś czas temu w moje rączki trafił ten o to przecudny zestaw kosmetyków. Sama firma promuje je jako produkty naturalne, wegańskie, wegetariańskie z dużą zawartością wyciągów z roślin. Zaciekawiona więc postanowiłam się trochę bliżej przyjrzeć samym kosmetykom i podzielić się z wami moją pierwszą opinią na ich temat.

kosmetyki naturalne

Na pierwszy mój cel wzięłam sobie skład samych kosmetyków. Ten w przypadku kremów jest wypisany na samy pudełeczku kartonowym oraz szukać go możemy na wszystkich opakowaniach żeli i płynów myjących. Przyjrzałam im się nieco bliżej i muszę przyznać że składy są bardzo naturalne i nie obarczone jakimiś zbytnio chemicznymi i uczulającymi. W składzie znajdziemy zadeklarowane przez producenta wyciągi z roślin czy też olejki.


kosmetyki naturalne

Co do samych kosmetyków, to mogę się z wami podzielić że każdy z nich jest praktycznie bezwonnym lub posiada bardzo ale, to bardzo delikatny zapachu roślinnym/medycznym. Jest on bardzo nie wyczuwalny, nie irytujący. Jeśli wiec ktoś z was jest astmatykiem lub ma wyczulony węch te kosmetyki pod tym względem nie powinny dla niego stanowić najmniejszego problemu.

Przyznać wam się muszę, że te kosmetyki stosuje nieco ponad tydzień i oczywiście nie wszystkie na raz. W ruch poszło serum nawilżające, żel  intymny oraz kremy na dzień i na noc i o nich mogę wam powiedzieć o moich pierwszych wrażeniach.
I tak same kremiki bardzo szybko się wchłaniają i jak na razie super odżywiają i nawilżają moją skórę. Nie uczuliły mnie ani nie spowodowały żadnej wysypki, podrażnienia. Na razie zapowiadają się na bardzo fajne kremiki.
Co do samego serum jest okej ale nie podoba mi się po jego nałożeniu moja skóra pozostaje taka lekko klejąca.  Zazwyczaj i tak na serum kładę krem ale nie podoba mi się to odczucie i to jedyny, który mam w jego kierunku.
Ostatni kosmetyk czyli żel to higieny intymnej. Dobrze myje, nie podrażnia jest delikatny i tyle. Nie ma co się więcej nad nim rozwodzić.

kosmetyki naturalne

 Dajcie znać proszę czy wy stosowaliście te kosmetyki, a jeśli tak to jak wam się sprawdziły oraz czy interesuje was opinia, o którymś konkretnym kosmetyku
Jeśli jednak zaciekawiłam was tymi kosmetykami mam dla was 25% zniżki jeśli zarejestrujecie się z poniższego linku:

Link

Dzięki temu wy będziecie mieć zniżkę, a jeśli złożycie zamówienie ja zyskam kilka groszy dla siebie.

Dodatkowo chce wam powiedzieć, że wszystkie te kosmetyki kupiłam za własne pieniądze i ta recenzja nie jest sponsorowana.

0 Komentarze